قانون سفارش
زمان ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی کفش بای ۲۴ ساعته و تمام طول هفته می باشد.
در صورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول، امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی برای فروشگاه اینترنتی محفوظ می باشد.
پر کردن صحیح موارد ثبت نام و آدرس گیرنده الزامی است زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس، پیگیری سفارشات با مشکل مواجه خواهد شد.
نحوه ارسال سفارش
تمام سفارشات پس از ثبت سفارش و خرید در سایت، حداکثر بعد از ۳ روز کاری از طریق پست سفارشی و یا پیشتاز بنا به درخواست مشتری ارسال خواهد شد.
سفارشات بعد از ارسال مرسوله، ۳ الی 7 روزه، بدست مشتریان خواهد رسید. این زمان تقریبی بوده و طولانی شدن زمان تحویل کالا برعهده اداره پست یا دیگر شرکت های حمل و نقل انتخاب شده توسط مشتری می باشد و هیچ مسئولیتی متوجه سایت فروشگاه اینترنتی کفش بای نخواهد بود.
روش پرداخت
پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟
پرداخت با درگاه بانکی امن ، زرین پال یا کارت به کارت، با تمام کارت های عضو شتاب. اطلاعات حساب و کارت شما به هیچ عنوان در فروشگاه اینترنتی ذخیره نخواهد شد و به طور مستقیم به درگاه بانک متصل می شوید.
کالای برگشتی
درصورت ناقص بودن سایز و یا ایراد داشتن کالای ارسالی توسط فروشگاه اینترنتی کفش بای کالا بازگردانی می شود.
روند استرداد وجه
در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.
مدت زمان تحويل
در شرایط معمول ارسال از طریق پست پیشتاز بین ۳ تا 7 روز کاری به طول خواهد انجامید.
روند مرجوعی كالا و نحوه فسخ خدمات
با توجه به مسئولیت حرفه ای که در قبال خریداران گرامی داریم، سلامت کلیه ی محصولات را قبل از ارسال بررسی می کند.
ضمانت 2 روز بازگشت کالا
در راستای ایجاد سرویس های ارزش افزوده، این امکان را ایجاد شده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 2 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می شود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود.
انصراف از خرید
در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بسته بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگها یا برچسبهای کالا جدا نشده باشد، مشتری میتواند تا حداکثر ۷ روز کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند. ( انصراف از خرید کالاهایی که به سفارش مشتری و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند را شامل نمی شود )
لازم به ذکر است در این صورت هزینه ی ارسال اولیه ی کالا به مشتری و هزینه ی بازگشت کالا بر عهده ی مشتری بوده و بعد از کسر هزینه ی ارسال، باقی وجه را به طور میانگین تا ۷۲ ساعت بعد واریز خواهد کرد.
آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
خریدهای شما را با بسته بندی مناسب و ایمن ارسال می کند و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب دیدگی کالا شود به عهده ی شرکت حمل کننده است و در صورت تأیید شرکت حمل و نقل مبنی بر ایمن نبودن بسته بندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران میکند.
عیب فنی و مغایرت در سفارش
برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکانپذیر است که مشتری تا 2 روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.
در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.
برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکانپذیر خواهد بود که از کالا استفاده ای نشده باشد.
وقتی مشتری میتواند بدون بازکردن بسته بندی، مغایرتِ محصول را با سفارش خود تشخیص دهد؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه ی خود خارج نکرده باشد.
شرایط بازگشت کالا
برای بازگشت دادن، باید کالا به خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته بندی شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور، گارانتی و… همراه با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بسته بندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بسته بندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا میگردد.
مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینه ی ارسال بر عهده ی ما بوده و معیار بازگشت هزینه ی ارسال کالا، رسید پستی می باشد.
در صورت ارسال کالا به روشهای دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس، هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری خواهد بود.
پس از پذیرش کالای بازگشتی، تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه به طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی در صورتی که کالا، خارج از قوانین بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال میگردد و هزینه ی ارسال به عهده ی مشتری خواهد بود.
در صورتی که آسیب دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، همان کالای آسیب دیده را مجددا برای مشتری ارسال میکند.
در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد ما به صورت امانت باقی میماند و بعد از آن نسبت به مفقودی و یا آسیب دیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.
در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.
کالاهای غیرقابل بازگشت
کالاهای سفارشی که به درخواست مشتری موجود میشوند
شرایط بازگشت وجه
بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی میماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد انبار سفارش در حالت تکمیل شده قرار گیرد و به واحد بسته بندی و ارسال فرستاده شود. در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا میکند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت بازپرداخت یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.
در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل ، وجه مورد نظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد. ( واریز وجه ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود )
رسیدگی به شکایات و ثبت شکایت
مشتریان محترم می توانند در صورت نیاز به ثبت شکایات و یا پیگیری شکایات از طریق ایمیل ؛
zarinyar2@gmail.com و یا از طریق تماس با تلفن 09215423802 و یا پیام متنی با شماره 09215423802 شکایت خود را ثبت و یا پیگیری نمایند
قوانین و مقررات
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش گذاری میدهد.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.
بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند.
همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
رعایت حریم شخصی
یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سایت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سایت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره 0921542302 اطلاع دهید.
ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند.
همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، سایت میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.
در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه سایت را از خود سلب میکند.
در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای سایت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.